Create an account


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CO DALEJ

#1
Mam takie pytanie odnośnie ots, czy jest w planach update na majówkę ? Z tego co idzie zauważyć na trello to za wiele sie nie dzieje, chyba że to jakaś tajemnica a może udoskonalenie kovlori po tylu latach jednak trochę przerasta administracje serwera ? 
Na Kovlori po tylu latach przerwy potrzebne są zmiany żeby to był ots na dłużej niż miesiąc/dwa. 

Najbardziej na OTS potrzebne są;

1) Daily questy/bossy, które można będzie robić raz dzien/tydzien  a nagroda to nie wiem jakas fajna moze cos jak na real jakies bonusy dzienne/tygodniowe wiekszy (exp,skill,mlvl,hp/mp,dmg) losowo.

2) Rozbudowane questy z misjiami do  zrobienia na każdy dzień tygodnia, jak padniesz musisz tydzien czekac zeby zrobic misje po wykonaniu wszystkich misji jakas nowa wyspa z fajnymi respami do expienia.

3) więcej więcej więcej, questow bo to utrzymuje ots przy życiu typu rpg chyba ze ots jest typowo do walki na miesiąc i reset to nie musicie robic nic 

4) więcej respów z potworami do expienia wydaje mi sie ze jak by bylo 100 aktywnych graczy z lvl 700+ to nie ma gdzie expic na ten moment przy czym większość ots jest do tego przystosowana.

5) Daily misje na lvl nawet niech to bedzie 1/3 lvl losowo ale zeby sie cos dzialo moze raz na tydzien 3/5 lvl losowo. + jakas regeneracja staminki . 



Jak nie macie zamiaru za wiele dodawać to napiszcie pod postem to mi odejdzie te 5zl więcej za prąd.
Reply

#2
tez zauywazlem ze trelo szaleje jak glupie
co do ots serio doskierwa nuda nawet najazdow niema :/
Reply

#3
Orki są codziennie co ty chcesz
Reply

#4
dzien 12312 a wy dalej nie rozumiecie ze to nie chodzi o to ze oni nie maja pomyslow, a bylo ich multum xD
Reply

#5
Dziwi mnie fakt że ludzie grają na otsie gdzie gra kilka osób, jaki jest tego sens, bo nie rozumiem ??
Reply

#6
jak lubią serwer i nie przeszkadza im solo gierka to w czym problem?
Reply

#7
(04-23-2021, 05:18 PM)Ymcio Wrote: Dziwi mnie fakt że ludzie grają na otsie gdzie gra kilka osób, jaki jest tego sens, bo nie rozumiem ??

Dziwi mnie fakt, że ludzie wiecznie potrafią narzekać, jaki jest tego sens, bo nie rozumiem?
Reply

#8
Tak wiem nie widać w trello ale coś tam robimy, czy będzie update na majówkę nie wiem nie mamy kompletnie czasu na to co chcieliśmy wprowadzić. Nie oznacza to, że mamy za przeproszeniem w dupie serwer ale takie są realia i nic na to nie poradzimy. Ja na scryptach lua kompletnie się nie znam poprawiam jakieś błędy mapy przerabiam guild house i śmieci na stronie poprawiam, Bili może w tym tygodniu przed majówką coś pomoże, Kowal sam nie wiem jest zajechany rl robotą pod korek, Rebell podobnie.
Ale nie oznacza to olania serwera mimo, że wiem jak to wygląda z Waszego punktu widzenia, mam nadzieję, że zmobilizuję ich jakoś do chociaż kilku godzin w tygodniu przed majówką aby to co zamierzałem weszło na serwer. Jeżeli nie trudno nic nie poradzę żaden z nas serwera nie olewa poprostu są priorytety.
Reply

#9
prosze chociaz na szybko zeby najazdy byly codzienie poza orkami
Reply

#10
(04-24-2021, 11:42 AM)krykzon37 Wrote: prosze chociaz na szybko zeby najazdy byly codzienie poza orkami

Pisałem o tym 3-4 tygodnie temu XD idź na flaszkę z mitkiem lepiej byku
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB Theme © iAndrew 2016